Domino's Pizza gaat contactloos bezorgen. Dit gebeurt op verzoek van de klant. Bij contactloos bezorgen wordt de bestelling op een afgesproken plaats neergelegd en neemt de bezorger twee meter afstand.
Met de actuele nieuwsberichten omtrent de COVID-19 crisis, kunnen we ons voorstellen dat sommige klanten zich comfortabeler voelen als zij direct contact met een bezorger vermijden. Dit betekent niet dat zij ziek zijn of in quarantaine zitten. Het gaat om een extra maatregel ten behoeve van de veiligheid. Bovendien is het ook voor onze bezorgers een prettig idee dat zij geen direct contact hoeven te hebben met onze klanten.
Op dit moment is contactloos bezorgen geheel optioneel naar de wens van de klant. Wij blijven voortdurend de adviezen van de RIVM volgen als ook de feedback van onze klanten.
Dat is op voorhand moeilijk te zeggen. De veiligheid van onze klanten en bezorgers staat op nummer 1. Pas wanneer RIVM aangeeft dat voorzorgsmaatregelen worden opgeheven, zullen we bekijken of het wenselijk is deze optie aan te blijven bieden.
Nee, het is een extra service die we aanbieden aan klanten.
Wanneer u kiest voor contactloos bezorgen, kunt u niet contant betalen. Betaling kunt u doen op dominos.nl. Zonder transactiekosten kunt u betalen met iDEAL, creditcard, PayPal of een Domino’s giftcard.
Ja zeker. Juist met het contactloos bezorgen, is er geen contact tussen klant en bezorger.